1. Czas realizacji zamówienia

Zamówienia złożone po godzinie 13:00, będą realizowane od 1 do 4 dni roboczych. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. Zamów i opłać do godziny 13:00 w dni robocze, a paczka zostanie wysłana w ten sam dzień. Prosimy pamiętać, że termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia+czas dostawy. Przesyłki doręczane są w dni robocze na terenie Polski (lub innych krajów europejskich) za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost. W przypadku zamówień niestandardowych lub chwilowych braków magazynowych czas realizacji może się wydłużyć. W każdym takim przypadku Klienci informowani są telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej. Czas realizacji może się również nieznacznie wydłużyć w okresach przedświątecznych. Realizacja oznacza proces od chwili złożenia zamówienia do momentu odebrania przesyłki przez firmę kurierską i dotyczy dni roboczych.

2. Płatności można dokonywać w następujący sposób:

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Blue Media S.A

a) Dostępne formy płatności:

  • Karty płatnicze:
    * Visa
    * Visa Electron
    * Mastercard
    * MasterCard Electronic
    * Maestro

b) Płatność gotówką przy odbiorze

3. Koszt przesyłki na terenie Polski

Koszt dostawy pojawi się po dodaniu produktu do koszyka.

Klient, który wybrał opcję płatności przelewem, jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za złożone zamówienie w terminie do 3 dni roboczych od daty złożenia (lub poinformowanie Sklepu o potrzebie wydłużenia czasu przeznaczonego na dokonanie płatności). W przypadku nie uiszczenia opłaty w podanym terminie, zamówienie zostaje usunięte. Przesyłki opłacone przelewem są realizowane po otrzymaniu autoryzacji banku. Przy zamówieniach na kwotę wyższą niż 300,00 zł (do 30kg) – koszty przesyłki GRATIS (na terenie PL). Promocja nie obowiązuje w trakcie trwania promocji darmowych wysyłek oraz wysyłek paczek powyżej 30kg. UWAGA! Niektóre produkty z naszej oferty nie podlegają promocji gratisowej wysyłki. Odpowiednia adnotacja zamieszczona jest w opisie produktów.

4. Jak postępować jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne lub, że został on uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, poinformuj nas o tym jak najszybciej. Jeżeli zauważycie Państwo, iż paczka jest zniszczona, prosimy otworzyć paczkę przy kurierze i spisać protokół po czym poinformować nas o tym.